Ze zijn er - Reisverslag uit Khartoem, Soedan van Ineke Gerrits - WaarBenJij.nu Ze zijn er - Reisverslag uit Khartoem, Soedan van Ineke Gerrits - WaarBenJij.nu

Ze zijn er

Door: ineke

Blijf op de hoogte en volg Ineke

08 Mei 2010 | Soedan, Khartoem

Ja ik kan het nog steeds niet geloven, maar mijn kisten zijn gisteren op Torit teamsite aangekomen.
Na een telefoontje afgelopen week naar Juba, waar de kisten inmiddels stonden te wachten op verder transport, zag het er niet rooskleurig uit. De kisten waren te groot, te zwaar en het waren er teveel. Zes kisten intotaal. (twee voor ieder van ons)Ook werd er medegedeeld dat passagiers voorrang hebben op cargo. Er gaan maar twee vluchten per week naar Torit, dus dat is ook nog wel logisch.
Maar kennelijk zat er toch een sinterklaas bij movcon en heeeft die ervoor gezorgd dat mijn kisten als eerste werden verscheept. (nou ja per heli dan natuurlijk, water is hier ver te zoeken)
Het is te hopen dat deze sinterklaas zorgt dat de kisten van Dirk maandag meekomen, hij komt volgende week terug van verlof en dan de kisten van Harm. Die gaat komende maandag naar Nederland en heeft dan misschien bij terugkomst ook de beschikking over zijn prive spulletjes.
Ik heb mijn "hut" opnieuw moeten inrichten, omdat ik ineens een luxe probleem had. Waar ga ik alles onderbrengen. Tijdens het uitpakken van de kisten heb ik me tegoed gedaan aan drop, nootjes en wat andere versnaperingen, zodat ik 's avonds zo vol zat dat ik geen trek meer had in m'n eten.
Morgen komen de knakworstjes aan de beurt.
Dus vrienden voorlopig ben ik niet te bereiken :-)


Greetz,

Ineke

  • 08 Mei 2010 - 06:46

    Marcel W:

    Lekker hoor dat je kisten er eindelijk zijn!!! Vindt je het gek dat ie te zwaar zou zijn. De halve Albert Heijn heb je erin verstopt!!

  • 08 Mei 2010 - 07:25

    Lau En Maria:

    Lieve Ineke,

    wij kunnen ons voorstellen dat je niet weet waar je moet beginnen met eten. Nu kun je zelfs een winkeltje oprichten en "handel" drijven.
    nou meid, geniet er van en want zo te zien zit er van allerlei heerlijks in.
    Liefs van ons.

  • 09 Mei 2010 - 17:10

    Ruud En Wilma:

    Hallo Ineke zoals ik het nu kan bekijken kun je voorlopig voort en zullen de kilo'tjes er weer gauw aanzitten.Want ik hoorde dat je die was kwijt geraakt. Maar ze zitten er eerder aan dan dat je ze weer kwijt bent.Verder wensen we je veel snoep plezier en we wachten op het volgende bericht.Wilma.

  • 19 Mei 2010 - 05:37

    Jetty:

    Tada...........eten maar.
    Zaten er nu ook nog stringetjes in of alleen eten?
    ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Soedan, Khartoem

Soedan

Recente Reisverslagen:

11 Augustus 2010

Onderweg

03 Augustus 2010

Piece by Piece

22 Juni 2010

Weer op het nest

31 Mei 2010

Het missie leven

17 Mei 2010

kippen requiem
Ineke

Actief sinds 08 Feb. 2010
Verslag gelezen: 347
Totaal aantal bezoekers 50956

Voorgaande reizen:

23 Februari 2010 - 25 Augustus 2010

Soedan

Landen bezocht: